Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29797
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФурман, Анатолій-
dc.date.accessioned2018-06-19T10:31:50Z-
dc.date.available2018-06-19T10:31:50Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationФурман, А. Система інноваційної освітньої діяльності модульно-розвивальної школи та її комплексна експертиза [Текст] / Анатолій Фурман // Психологія і суспільство. – 2005. – № 2. – С. 29-75.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29797-
dc.description.abstractСутнісний зміст зводиться до чотирьох теоретико-методологічних сегментів наукового обґрунтування піднятої проблемної теми, котрі мають достатнє емпіричне підтвердження у процесі багаторічного виконання завдань авторської суспільної програми з інноваційного оновлення системи національної середньої освіти: по-перше, в контексті створення єдиного модульно-розвивального руху за якісно нову українську школу та окультурену науку охарактеризовується система дистанційної підготовки педагога-психолога-дослідника, що підтвердила свою ефективність упродовж 15-річного досвіду підготовки педагогічних колективів до професійного здійснення інноваційної діяльності і немає аналогів на просторах СНД (§1); подруге, формуються базові теоретичні концепти у предметно-знаннєвих межах соціології інноваційної діяльності та з методологічною орієнтацією на взаємо-доповнення системно-діяльнісного підходу, принципу циклічності у функціонуванні та розвитку соціосистеми і віта-культурної парадигми, а також уперше подається й каузально описується модель повноцінної інноваційної діяльності в освітній сфері суспільства ( §2); по-третє, детально аналізується експертно-діагностичний комплекс ефективності експериментального впровадження модульно-розвивальної освіти як авторська шести-рівнева метасистема, в основі якої перебуває теорія, методологія, технологія та експериментальна практика обстоюваної освітньої моделі, а кожен зріз котрої має окреме гносеологічне підґрунтя та специфічний інтелектуально-емпіричний інструментарій (§3); по-четверте, висвітлюються логіко-змістові і процедурно-технічні засади проведення комплексної експертизи ефективності системно-інноваційної діяльності педагогічних колективів модульно-розвивальних шкіл за ієрархічною системою складових, параметрів, критеріїв, показників та індикаторів оцінювання повноти наявності експериментальних ознак і водночас формулюються емпіричні факти та залежності порівняльного аналізу проведення такої експертизи в 2000 і 2005 роках ( §4)uk_UA
dc.publisherТДЕУuk_UA
dc.subjectвзаємодія традиції та інноваціїuk_UA
dc.subject“великі хвилі Кондратьєва”uk_UA
dc.subjectкапіталістична економікаuk_UA
dc.subjectсистема суспільного виробництваuk_UA
dc.subjectресурси стабільного розвиткуuk_UA
dc.subjectінноваційний етап розвитку суспільстваuk_UA
dc.subjectзагальносуспільна і соціосегментна інноваційністьuk_UA
dc.subjectінноваційна ідеологіяuk_UA
dc.subjectінноваційний рухuk_UA
dc.subjectгуманітарна експертизаuk_UA
dc.subjectосвітня сфера суспільстваuk_UA
dc.subjectінноваційна діяльністьuk_UA
dc.subjectсоціальна інноватикаuk_UA
dc.subjectмодульно-розвивальна освітаuk_UA
dc.subjectсистема дистанційної підготовкиuk_UA
dc.subjectфундаментальний соціально-психологічний експериментuk_UA
dc.subjectментально і духовно зорієнтована освітня системаuk_UA
dc.subjectмодульно-розвивальний рухuk_UA
dc.subjectосвіта як вітакультурне явищеuk_UA
dc.subjectпроцес глобалізаціїuk_UA
dc.subjectнова економікаuk_UA
dc.subjectсоціологія інноваційної діяльностіuk_UA
dc.subjectресурсоємністьuk_UA
dc.subjectстратегема інноваційного освітнього розвиткуuk_UA
dc.subjectцикл інноваційної діяльностіuk_UA
dc.subjectмережа нововведеньuk_UA
dc.subjectвітакультурна методологіяuk_UA
dc.subjectсистемно-діяльнісний підхідuk_UA
dc.subjectосвітній простірuk_UA
dc.subjectосвітня компетентністьuk_UA
dc.subjectекспериментально-діагностичний комплексuk_UA
dc.subjectдіагностична програма обстеженьuk_UA
dc.subjectшкала оцінюванняuk_UA
dc.subjectпроцедура експертного оцінюванняuk_UA
dc.subjectпринцип нарощування новаційних умовuk_UA
dc.subjectефективність інноваційної освітньої діяльностіuk_UA
dc.titleСистема інноваційної освітньої діяльності модульно-розвивальної школи та її комплексна експертизаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2005, № 2 (20)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Фурман.pdf1.34 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.