Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29969
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМоскаль, Юрій-
dc.date.accessioned2018-06-20T12:48:30Z-
dc.date.available2018-06-20T12:48:30Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationМоскаль, Ю. Класична і корпоративна освіта у XXI столітті - трансформація розвиткових засад функціонування сфери [Текст] / Юрій Москаль // Психологія і суспільство. – 2005. – № 3. – С. 161-175.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29969-
dc.description.abstractВиходячи з тенденції розвитку глобальних освітніх систем в останні роки, розглянути і проаналізувати шляхи новаційного становлення класичної і корпоративної освіти на початку XXI століття; проаналізувати їх спільні риси та основні відмінності; окреслити стратегії розвитку світової освітньої сфери на сучасному етапі інваріантного суспільствотворення.uk_UA
dc.publisherТДЕУuk_UA
dc.subjectкорпоративна освітаuk_UA
dc.subjectкорпоративний університетuk_UA
dc.subjectкорпоративна культураuk_UA
dc.subjectвнутрішньокорпоративна система знаньuk_UA
dc.subjectглобалізаціяuk_UA
dc.subjectтехнополісuk_UA
dc.subjectмегалополісuk_UA
dc.subjectклас інтелектуалівuk_UA
dc.subjectорганізація, котра навчаєтьсяuk_UA
dc.subjectсуспільство, яке навчаєтьсяuk_UA
dc.subjectсертифікований фахівецьuk_UA
dc.titleКласична і корпоративна освіта у XXI столітті - трансформація розвиткових засад функціонування сфериuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2005, № 3 (21)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Москаль.pdf507.75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.