Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29998
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФурман, Анатолій-
dc.date.accessioned2018-06-22T09:51:30Z-
dc.date.available2018-06-22T09:51:30Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationФурман, А. Типологічний підхід у системі професійного методологування [Текст] / Анатолій Фурман // Психологія і суспільство. – 2006. – № 2. – С. 78-92.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29998-
dc.description.abstractУперше теоретично обґрунтований типологічний підхід як логіко-методологічна система змістових та формальних вимірів професійного методологування, у форматі якої: а) проаналізовані умови зреалізування процедури типологізації як миследіяльної цілісності; б) виявлені найважливіші характеристики типологічного методу; в) відкриті широкі можливості як базових мислесхем, створених за принципом кватерності (формули “3+1” і “3+1=1”), так і універсальних ідеалізованих моделей і категорійних матриць; г) запропонована чотирискладова типологія основних історичних типів філософування; д) з’ясовано місце методологування у сфері методології як унікальної складової культури; е) висвітлена методологічна картина типологічного підходу як точного й ефективного арсеналу засобів (категорії, таксони, мислесхеми тощо) організації мислення, діяльності і професійного методологування.uk_UA
dc.publisherТДЕУuk_UA
dc.subjectметодологіяuk_UA
dc.subjectмисленняuk_UA
dc.subjectметодологічна роботаuk_UA
dc.subjectмиследіяльність (МД)uk_UA
dc.subjectсистемно-миследіяльнісна методологія (СМД-методологія)uk_UA
dc.subjectпрофесійне методологування (ПМ)uk_UA
dc.subjectметодологічний модуль (ММ)uk_UA
dc.subjectвітакультурна методологія (ВК-методологія)uk_UA
dc.subjectтипологічний підхідuk_UA
dc.subjectтипuk_UA
dc.subjectтипологізаціяuk_UA
dc.subjectтипологіяuk_UA
dc.subjectтипізаціяuk_UA
dc.subjectкласифікаціяuk_UA
dc.subjectідеальна модельuk_UA
dc.subjectтипологічний методuk_UA
dc.subjectпринцип кватерностіuk_UA
dc.subjectтипологічне знанняuk_UA
dc.subjectметодологічний засіб-взірецьuk_UA
dc.subjectкатегорійна матрицяuk_UA
dc.subjectтипологічне дослідженняuk_UA
dc.subjectтаксонuk_UA
dc.subjectтипи категоріальної кватерностіuk_UA
dc.subjectмисле-схемаuk_UA
dc.subjectапріорне пізнанняuk_UA
dc.subject“методологічний квадрат”uk_UA
dc.subjectкультураuk_UA
dc.subjectсвітоглядні універсалиuk_UA
dc.subjectЯ-концепціяuk_UA
dc.subjectметодологічна план-карта дослідженняuk_UA
dc.subjectтипи філософуванняuk_UA
dc.subjectтипи наукової раціональностіuk_UA
dc.subjectсоціемаuk_UA
dc.subjectметодологемаuk_UA
dc.subjectметодuk_UA
dc.subjectметодикаuk_UA
dc.subject“круговина квадрата”uk_UA
dc.subjectтипологія ММuk_UA
dc.subjectпроблемно-модульна МДuk_UA
dc.subjectідея проектуванняuk_UA
dc.subjectметодологічна картинаuk_UA
dc.subjectконкретно-ситуативне методологуванняuk_UA
dc.titleТипологічний підхід у системі професійного методологуванняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2006, № 2 (24)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Фурман.pdf613.67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.