Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/30026
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБорисова, Т. М.-
dc.date.accessioned2018-06-23T11:37:06Z-
dc.date.available2018-06-23T11:37:06Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationБорисова, Т. М. Протидіючий маркетинг некомерційних суб'єктів [Текст] : монографія / Т. М. Борисова. - Тернопіль : ТНЕУ, 2017. - 214 с.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-654-470-7-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/30026-
dc.description.abstractУ монографії розглянуто теоретичні та прикладні засади використання протидіючого маркетингу, а саме у вирішенні проблеми торгівлі людьми, висвітлено зарубіжний та вітчизняний досвід маркетингової діяльності урядових та неурядових організацій, котрі спеціалізуються на протидії торгівлі людьми, представлено рекомендації щодо маркетингових комунікаційних заходів у рамках Державної соціальної програми протидії торгівлі людьми на період до 2020 року. Розрахована на наукових і практичних працівників, викладачів і студентів вищих навчальних закладів, представників громадських організацій та урядових структур, котрі дотичні до протидії торгівлі людьми.uk_UA
dc.publisherТернопіль, ТНЕУuk_UA
dc.subjectпротидіючий маркетингuk_UA
dc.subjectторгівля людьмиuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.titleПротидіючий маркетинг некомерційних суб'єктівuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Розташовується у зібраннях:Монографії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Borusova monogr.pdf2 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.