Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/30058
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБугерко, Ярослава-
dc.date.accessioned2018-06-26T09:35:04Z-
dc.date.available2018-06-26T09:35:04Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationБугерко, Я. Рефлексивні процеси на нормативно-регуляційному періоді молульно-розвивального навчання [Текст] / Ярослава Бугерко // Психологія і суспільство. – 2007. – № 1. – С. 128-135.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/30058-
dc.description.abstractРозкрити особливості рефлексивної діяльності учнів на нормативно-регуляційному періоді інноваційного освітнього метапроцесу, обґрунтувати механізм нормування знань та виявити його вплив на створення передумов для саморозвитку їх особистості та осмислення себе як цілісності.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectінноваційна освітня діяльністьuk_UA
dc.subjectмодульно-розвивальна система A.B. Фурманаuk_UA
dc.subjectнормативно-регуляційний періодuk_UA
dc.subjectособистісна рефлексіяuk_UA
dc.subjectрефлексивний моніторингuk_UA
dc.subjectретроспективна схематизаціяuk_UA
dc.subjectсуб’єктивне привласнення знаньuk_UA
dc.subjectідентифікаціяuk_UA
dc.subjectмеханізми самомобілізації та самоорганізаціїuk_UA
dc.titleРефлексивні процеси на нормативно-регуляційному періоді молульно-розвивального навчанняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2007, № 1 (27)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бугерко.pdf464.74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.