Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/30570
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Адамів, Світлана | - |
dc.date.accessioned | 2018-07-10T21:55:22Z | - |
dc.date.available | 2018-07-10T21:55:22Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/30570 | - |
dc.description.abstract | У статті розкрито та обґрунтовано зміст формування професійної компетентності майбутніх маркетологів у процесі вивчення фахових дисциплін та іноземної мови професійного спрямування. Проаналізовано та аргументовано доцільність використання інтерактивних технологій у підготовці студентів спеціальності «Маркетинг». Оптимальними інтеракціями у формуванні професійної компетентності майбутніх маркетологів визначено організаційно-діяльнісні ігри професійного спрямування, тренінги, фокус-групи. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | маркетологи, професійна компетентність, інтерактивні технології. | uk_UA |
dc.title | Формування професійної компетентності майбутніх маркетологів як педагогічна проблема | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Адамів С.Є..docx | У статті розкрито та обґрунтовано зміст формування професійної компетентності майбутніх маркетологів у процесі вивчення фахових дисциплін та іноземної мови професійного спрямування. Проаналізовано та аргументовано доцільність використання інтерактивних технологій у підготовці студентів спеціальності «Маркетинг». Оптимальними інтеракціями у формуванні професійної компетентності майбутніх маркетологів визначено організаційно-діяльнісні ігри професійного спрямування, тренінги, фокус-групи. | 27.04 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.