Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/30632
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАдамів, Світлана Євгенівна-
dc.date.accessioned2018-07-17T12:46:20Z-
dc.date.available2018-07-17T12:46:20Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/30632-
dc.description.abstractУ статті конкретизовано сутність поняття «засоби». Установлено, що засобами інтерактивних технологій є інтерактивні форми проведення занять та інтерактивні методи навчання. Окреслено специфіку проведення лекційних занять у вищій школі з використанням інтерактивної взаємодії. Обґрунтовано доцільність використання інтерактивних форм і методів під час проведення лекційних і семінарських занять.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherНауковий вісник Чернівецького університету : зб. наук. праць. Сер. : Педагогіка та психологія.uk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка та психологія;-
dc.subjectтехнології інтерактивного навчання, професійна підготовка майбутніх маркетологів, інтерактивна взаємодіяuk_UA
dc.titleВикористання засобів інтерактивних технологій у підготовці майбутніх маркетологівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Адамів.docВикористання засобів інтерактивних технологій у підготовці майбутніх маркетологів66 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.