Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/30657
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАдамів, Світлана Євгенівна-
dc.date.accessioned2018-07-18T08:57:13Z-
dc.date.available2018-07-18T08:57:13Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationАдамів С. Є. Організація експериментального дослідження з формування професійної компетентності майбутніх маркетологів засобами інтерактивних технологій / С. Є. Адамів // Актуальні проблеми державного управління, педагогіки та психології : зб. наук. праць Херсонського національного технічного університету. – Херсон : Грінь Д. С., 2015. – Вип. 1 (12), т. 5. – С. 45–48.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/30657-
dc.description.abstractУ статті порушено проблему уточнення структурних компонентів, критеріїв, показників та рівнів сформованості професійної компетентності майбутніх маркетологів. Здійснено спробу охарактеризувати у структурі професійної компетентності майбутніх маркетологів мотиваційний, гностичний, конативний та особистісний компоненти. На основі виокремлених в межах дослідження критеріїв умовно визначені чотири рівні сформованості професійної компетентності майбутніх маркетологів (творчий, функціональний, відтворювальний, інтуїтивний) і конкретизовано основні показники їх сформованості.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherАктуальні проблеми державного управління, педагогіки та психології : зб. наук. праць Херсонського національного технічного університету. – Херсон : Грінь Д. С., 2015. – Вип. 1 (12), т. 5.uk_UA
dc.subjectмайбутні маркетологи, професійна компетентність, структура професійної компетентності, компоненти, критерії, показники, рівні.uk_UA
dc.subjectfuture marketers, professional competence, professional competence structure, components, criteria, indicators, level.uk_UA
dc.titleОрганізація експериментального дослідження з формування професійної компетентності майбутніх маркетологів засобами інтерактивних технологійuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Адамів_Стаття.docxСТРУКТУРНІ КОМПОНЕНТИ, КРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ ТА РІВНІ СФОРМОВАНОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ МАРКЕТОЛОГІВ46.13 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.