Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/30668
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАдамів, Світлана Євгенівна-
dc.date.accessioned2018-07-18T11:10:52Z-
dc.date.available2018-07-18T11:10:52Z-
dc.date.issued2014-04-26-
dc.identifier.citationАдамів С. Є. Формування професійної компетентності майбутніх маркетологів у процесі вивчення фахових дисциплін / С. Є. Адамів // Сучасна педагогіка: теорія, методика, практика : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 25–26 квіт. 2014 р.). – Херсон : видав. дім «Гельветика», 2014. – С. 48–50.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/30668-
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХерсон : видав. дім «Гельветика»uk_UA
dc.subjectпрофесійна діяльність, майбутні маркетологи, інтерактивні ситуаціїuk_UA
dc.titleФормування професійної компетентності майбутніх маркетологів у процесі вивчення фахових дисциплінuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Адамів С.Є..docФормування професійної компетентності майбутніх маркетологів у процесі вивчення фахових дисциплін35 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.