Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/3083
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГавришко, Наталія Василівна-
dc.contributor.authorHavryshko, Nataliya Vasylivna-
dc.date.accessioned2016-09-21T08:48:51Z-
dc.date.available2016-09-21T08:48:51Z-
dc.date.issued2001-
dc.identifier.citationГавришко, Наталія Василівна. Облік і аналіз маркетингової та збутової діяльності : управлінський аспект (на прикладі підприємств хіміко-фармацевтичної промисловості України) [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : спец. 08.06.04 - бухгалтерський облік, аналіз та аудит / Наталія Василівна Гавришко. - Тернопіль : ТАНГ, 2001. - 19 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/3083-
dc.titleОблік і аналіз маркетингової та збутової діяльності: управлінський аспект (на прикладі підприємств хіміко-фармацевтичної промисловості України)uk_UA
dc.title.alternativeAccounting and the analysis of marketing and marketing activity: administrative aspect (on an example of the enterprises of a chemical-pharmaceutical industry of Ukraine)uk_UA
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
автореферат.pdf263.33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.