Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/31242
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКлапків, Юрій Михайлович-
dc.contributor.authorKlapkiv, Yuriy-
dc.contributor.authorКлапкив, Юрий Михайлович-
dc.date.accessioned2018-09-03T15:40:07Z-
dc.date.available2018-09-03T15:40:07Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationКлапків Ю.М. Мобільні додатки в онлайн дистрибуції страхових послуг / Клапків Ю.М. // Наукові праці : наук. журн. / Чорном. нац. ун-т ім. Петра Могили (Економіка). – Миколаїв, 2018. – Т. 302. Вип. 290. – C. 42-47.uk_UA
dc.identifier.issn2415-7155-
dc.identifier.issn1609-7742-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/31242-
dc.descriptionОтмечено активное распространение смартфонов в повседневной жизни жителей Украины в сочетании с интернетизацией страны, которое имеет место в геометрической прогрессии в последние годы. Доступность Интернета и техническое развитие позволяют трактовать мобильные приложения как перспективный канал дистрибуции. Выделенные преимущества определяют приоритетность как для страховых компаний, так и для клиентов использование мобильных приложений. Для клиента это является новыми возможностями и дополнительным комфортом. Для страховых компаний уменьшение расходов на аквизицию страховых услуг, и дополнительные преимущества в регулировании или контактировании с клиентом. Мобильные приложения обеспечивают не только продажи страховых услуг, но и обслуживание, превенцию или даже ликвидацию убытка. Отмечено, что кроме технической составляющей дистрибуции через Интернет и мобильные приложения значительную роль имеет нормативно-правовая составляющая. Рекомендовано приближение к нормам ЕС, а именно приведение в соответствие с Insurance Distribution Directive, что позволит расширить предложение дистрибуции страховых компаний через мобильные приложения.uk_UA
dc.description.abstractВідзначено активне поширення смартфонів у щоденному житті мешканців України в поєднанні із інтернетизацією країни, що має місце в останні роки в геометричній прогресії. Доступність Інтернету та технічний розвиток дозволяють трактувати мобільні додатки як перспективний канал дистрибуції. Виокремлені переваги визначають пріоритетність як для страхових компаній, так і для клієнтів використання мобільних додатків. Для клієнта це обумовлено новими можливостями та комфортом. Для страхових компаній зменшенням витрат на аквізицію страхових послуг та додаткові переваги в регулюванні чи контактуванні з клієнтом. Мобільні додатки забезпечують не лише продаж страхових послуг, але і обслуговування, превенцію чи навіть ліквідацію збитку. Відзначено, що окрім технічної складової дистрибуції через Інтернет та мобільні додатки значну роль має нормативно-правова складова. Рекомендованими є наближення до норм ЄС, а саме приведення у відповідність із Insurance Distribution Directive, що б дозволило розширити пропозицію дистрибуції страхових компаній через мобільні додатки.uk_UA
dc.description.sponsorshipIt is noted, that the active dissemination of smart phones in the daily life of the inhabitants of Ukraine in conjunction with the e jitney’s information, which has been in geometric progression in recent years. The availability of the Internet and technical development allow us to treat mobile applications as a promising distribution channel. The advantages that determine the priority for both insurance companies and customers for using mobile applications highlighted. For the client, this is new opportunities and comfort. For insurance companies, a reduction in the cost of acquiring insurance services, and additional benefits in regulating or contacting the client. Mobile applications provide not only the sale of insurance services, but also maintenance, prevention or even liquidation of damage. It is noted that in addition to the technical component: f distribution via the Internet and mobile applications, a significant role is played by the regulatory and legal component. It is recommended to approach to EU standards, namely, alignment with Insurance Distribution Directive, which allowed to expand the distribution of insurance companies through mobile applications.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧорном. нац. ун-т ім. Петра Могили (Економіка). – Миколаїв, 2018. – Т. 302. Вип. 290. – C. 42-47uk_UA
dc.relation.ispartofseriesЕкономіка;-
dc.subjectстрахові послуги; мобільні додатки; онлайн дистрибуція; Інтернет.uk_UA
dc.subjectinsurance services; mobile applications; online distribution; the Internet.uk_UA
dc.subjectстраховые услуги; мобильные приложения; онлайн дистрибуция; Интернет.uk_UA
dc.titleМОБІЛЬНІ ДОДАТКИ В ОНЛАЙН ДИСТРИБУЦІЇ СТРАХОВИХ ПОСЛУГuk_UA
dc.title.alternativeMOBILE APPLICATIONS IN ONLINE DISTRIBUTION OF INSURANCE SERVICESuk_UA
dc.title.alternativeМОБИЛЬНЫЕ ПРИЛОЖЕНИЯ В ОНЛАЙН ДИСТРИБУЦИИ СТРАХОВЫХ УСЛУГuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КлапківЮ_МОБІЛЬНІ ДОДАТКИ В ОНЛАЙН ДИСТРИБУЦІЇ.pdf346.43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.