Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/31312
Назва: Формування цінових стратегій підприємств органічного сектору для досягнення маркетингових цілей
Інші назви: Building pricing strategies for enterprises of the organic sector with a view to pursue marketing goals
Автори: Дудар, Володимир
Dudar, Volodymyr
Ключові слова: ціна
органічні підприємства
органічна продукція
витрати
попит
пропозиція
маркетингова діяльність
цінові стратегії
якість
Дата публікації: 2018
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Дудар, В. Формування цінових стратегій підприємств органічного сектору для досягнення маркетингових цілей [Текст] / Володимир Дудар // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – 2018. – Вип. 2. – C. 45-54.
Короткий огляд (реферат): Розкрито сутність ціни в економічній ринковій системі та роль цінової стратегії маркетингу в органічному агровиробництві. Зазначено, що ціна є головним мірилом суспільних витрат, адже вона управляє економікою через перерозподіл вартостей між економічними суб’єктами. Вказано, що динаміка руху ціни в органічному секторі пов’язана зі змінами в якості й обсягах виробництва продукції та просуванням її на ринку, з платоспроможністю споживачів і рівнем споживанням ними даного товару, обсягом товарних запасів та із загальним економічним становищем підприємств. Здійснено аналіз чинників і конкурентоспроможних стратегій ціноутворення, які впливають на формування цін на органічні агропродовольчі продукти. Конкуренто- спроможні стратегії ціноутворення в системі управління цінами виділяють на основі двох критеріїв: конкурентних переваг, що базуються на ціновому чиннику або ж на неціновому, та величині цільового ринку. Встановлено, що в процесі розрахунку цін на органічну агропродовольчу продукцію слід врахувати як внутрішні, так і зовнішні чинники. До внутрішніх чинників відносять: собівартість виробництва продукції, її інноваційність та унікальність, етап життєвого циклу, а також відповідність ціни очікуванням покупців. Зовнішніми чинниками є: цінова чутливість покупців, рівень цін конкурентів, а також макроекономічні умови, такі як інфляція, податки, акцизний збір, державна цінова політика. Запропоновано схему моделі стратегії маркетингової діяльності органічного агропромислового підприємства щодо показників “ціна-якість”. Сертифіковане органічне підприємство, яке займає провідне становище на ринку, найчастіше має дотримуватись стратегії найкращої якості, за якої висока ціна мотивована високим рівнем якості та безпечності органічної продукції. Зроблено висновок, що ціноутворення на ринку органічної агропродовольчої продукції формується під впливом високого рівня витрат на її виробництво, де висока якість і специфічні властивості продуктів відіграють найважливішу роль для споживача.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/31312
ISSN: 1993-0240
Розташовується у зібраннях:Вісник ТНЕУ 2018 Випуск 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дудар.pdf292.68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.