Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/31313
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВороненко, Ірина-
dc.contributor.authorСкрипник, Андрій-
dc.contributor.authorНам’ясенко, Юрій-
dc.contributor.authorVoronenko, Iryna-
dc.contributor.authorSkrypnyk, Andrii-
dc.contributor.authorNamiasenko, Yurii-
dc.date.accessioned2018-09-07T07:10:24Z-
dc.date.available2018-09-07T07:10:24Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationВороненко, І. Тенденції структурних змін у розповсюдженні реклами [Текст] / Ірина Вороненко, Андрій Скрипник, Юрій Нам’ясенко // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – 2018. – Вип. 2. – C. 55-65.uk_UA
dc.identifier.issn1993-0240-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/31313-
dc.description.abstractЗазначено, що успішно функціонуючи інформаційний простір є суттєвим підґрунтям як для збільшення темпів економічного розвитку, так і побудови громадянського суспільства. Наголошено, що незважаючи на постійні зміни у його структурі, “реклама” була і залишається невід’ємною його складовою, або навіть більше – рушійною силою. Визначено, що науковці активно досліджують цю наукову проблематику, проте багато її аспектів залишаються ще недостатньо розкритими та обґрунтованими і потребують детального вивчення. Вказано, що одним з таких аспектів є динаміка структурних змін у засобах розповсюдження реклами. У процесі проведення дослідження використовувались методи економетричного та статистичного аналізу, синтезу, узагальнення та порівняння. Досліджено структурні зміни в світовому рекламному бізнесі та питому вагу витрат на рекламу за категоріями у 2004, 2016 та у 2018 роках, за результатами якого зроблено висновок щодо зменшення частки витрат на рекламу у світовому ВВП, а також зростання у найближчому майбутньому конкурентного протистояння між Інтернетом та телевізійною рекламою. Проведено оцінку впливу ВВП країни на обсяг витрат на рекламу, за результатами якої встановлено, що зростання витрат на рекламу при зростанні ВВП на душу населення на 1 тис. дол. США становитиме 11 дол. США, разом з цим 5,3 дол. США припаде на Інтернет, а 2,3 дол. США на телебачення. Вказано на суттєве зростання кількості користувачів Інтернету у світі загалом та у розрахунку на 100 мешканців за 2001-2017 роки, яке в перше чергу відбувається за рахунок молодих людей у віці від 15 до 24 років. Відзначено двократне зростання витрат на рекламу в соціальних мережах за останні декілька років. Наведено аналіз частки витрат на рекламу за регіонами світу, а також питомої ваги витрат на рекламу в Україні за категоріями у 2004 та 2016 рр. Зроблено висновок, що маргінальна частка витрат на рекламу у ВВП для України складає 0,33%, тобто цей показник є нижчим, ніж загалом у світі більш ніж у 2 рази та у понад 7 разів порівняно з промислово розвинутими країнами.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectІнтернетuk_UA
dc.subjectеконометрична модельuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.titleТенденції структурних змін у розповсюдженні рекламиuk_UA
dc.title.alternativeTrends of structural changes in dissemination of advertisinguk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Вісник ТНЕУ 2018 Випуск 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вороненко.pdf682.68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.