Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/31489
Назва: Формування моделі сприйняття рекламного мультимедійного продукту на підставі конвергенції підходів face-to-face і screen-to-screen
Автори: Пушкар, Олександр
Курбатова, Юлія
Ключові слова: Мультимедійний продукт
сприйняття
віртуальні цінності
face-to-face
screen-to-screen
Дата публікації: 2018
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Пушкар, О. Формування моделі сприйняття рекламного мультимедійного продукту на підставі конвергенції підходів face-to-face і screen-to-screen [Teкст] / Олександр Пушкар, Юлія Курбатова // Журнал європейської економіки. - 2018. - Т. 17, № 1. - С. 139-151.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто підхід до розробки рекламного мультимедійного продукту для просування чи продажу товарів або послуг. Рекламний продукт визначено як рекламний ролик, інтерактивний рекламний ролик, 3-D рекламу, віртуальну і доповнену реальність, інтернет-магазин. На підставі методу аналогій представлено схему процесу сприйняття рекламного мультимедійного продукту користувачем. Обґрунтовано використання гібридного підходу customer development для доопрацювання мультимедійного продукту та врахування віртуальних цінностей користувачів. Розроблено сценарії розвитку мультимедійного продукту залежно від результатів досягнення планових цілей. Запропоновано послідовність розробки мультимедійного продукту на підставі конвергенції підходів face-to-face і screen-to-screen.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/31489
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 17 (№1) Березень 2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пушкар.pdf259.55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.