Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/31489
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПушкар, Олександр-
dc.contributor.authorКурбатова, Юлія-
dc.date.accessioned2018-10-05T12:37:58Z-
dc.date.available2018-10-05T12:37:58Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationПушкар, О. Формування моделі сприйняття рекламного мультимедійного продукту на підставі конвергенції підходів face-to-face і screen-to-screen [Teкст] / Олександр Пушкар, Юлія Курбатова // Журнал європейської економіки. - 2018. - Т. 17, № 1. - С. 139-151.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/31489-
dc.description.abstractРозглянуто підхід до розробки рекламного мультимедійного продукту для просування чи продажу товарів або послуг. Рекламний продукт визначено як рекламний ролик, інтерактивний рекламний ролик, 3-D рекламу, віртуальну і доповнену реальність, інтернет-магазин. На підставі методу аналогій представлено схему процесу сприйняття рекламного мультимедійного продукту користувачем. Обґрунтовано використання гібридного підходу customer development для доопрацювання мультимедійного продукту та врахування віртуальних цінностей користувачів. Розроблено сценарії розвитку мультимедійного продукту залежно від результатів досягнення планових цілей. Запропоновано послідовність розробки мультимедійного продукту на підставі конвергенції підходів face-to-face і screen-to-screen.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectМультимедійний продуктuk_UA
dc.subjectсприйняттяuk_UA
dc.subjectвіртуальні цінностіuk_UA
dc.subjectface-to-faceuk_UA
dc.subjectscreen-to-screenuk_UA
dc.titleФормування моделі сприйняття рекламного мультимедійного продукту на підставі конвергенції підходів face-to-face і screen-to-screenuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 17 (№1) Березень 2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пушкар.pdf259.55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.