Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/3158
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗацна, Люба Ярославівна-
dc.contributor.authorZatsna, L. Ya.-
dc.date.accessioned2016-09-23T07:15:28Z-
dc.date.available2016-09-23T07:15:28Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЗацна, Люба Ярославівна. Маркетинг інноваційних молочних продуктів на засадах дегустаційного підходу [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : спец.08.00.04 - економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) / Люба Ярославівна Зацна. - Тернопіль : ТНЕУ, 2012. - 20 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/3158-
dc.titleМаркетинг інноваційних молочних продуктів на засадах дегустаційного підходуuk_UA
dc.title.alternativeMarketing of innovative dairy products based on a tasting approachuk_UA
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Автореферат Зацна в бібліотеку.pdf1.08 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.