Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/31713
Назва: Моделювання та прогнозування в маркетингу
Автори: Хрупович, С. Є.
Ключові слова: моделювання в маркетингу
маркетинг
прогнозування в маркетингу
динамічний ряд
інформаційна база
методи прогнозування попиту
методи прогнозування збуту
моделювання попиту
моделювання поведінки споживачів
програмне забезпечення
аналіз засобами Ехсеl
проектування маркетингових цілец
моделювання цін
стратегія ціноутворення
прогнозування продаж
формування витрат
операційний капітал
грошові кошти
Дата публікації: 2018
Видавництво: Тернопіль
Бібліографічний опис: Моделювання та прогнозування в маркетингу [Електронний ресурс] : опорн. консп. лекцій / уклад. С. Є. ХРУПОВИЧ. - Тернопіль, 2018. - 56 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/31713
Розташовується у зібраннях:Курси лекцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ОПОРН_МОД.pdf1.41 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.