Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/32175
Назва: Маркетинг
Автори: Іванечко, Н. Р.
Борисова, Т. М.
Окрепкий, Р. Б.
Турчин, Л. Я.
Заячковська, Г. А.
Стець, О. М.
Обуд, О. П.
Ключові слова: маркетинг
концепції маркетингу
маркетингове середовище
функції маркетингу
комплекс маркетингу
види маркетингу
маркетингові дослідження
сегментування та позиціонування
поведінка споживачів
товарна політика
маркетингова цінова політика
політика розподілу
комунікаційна політика
маркетингове планування
маркетингові стратегії
маркетингова діяльність
інтернет-маркетинг
Дата публікації: 2018
Видавництво: Тернопіль : ТНЕУ
Бібліографічний опис: Маркетинг : консп. лекцій для студ. денної форми навч. ступеня вищої освіти «Бакалавр» / уклад. : Н. Р. Іванечко, Т. М. Борисова, Р. Б. Окрепкий, Л. Я. Турчин, Г. А. Заячковська, О. М. Стець, О.П. Обуд. – Тернопіль : ТНЕУ, 2018. – 56 c.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/32175
Розташовується у зібраннях:Курси лекцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Опорний конспект лекцій.pdf899.12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.