Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/32186
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Kuehn, Eileen | - |
dc.contributor.author | Sieck, Juergen | - |
dc.date.accessioned | 2018-12-12T09:23:44Z | - |
dc.date.available | 2018-12-12T09:23:44Z | - |
dc.date.issued | 2010 | - |
dc.identifier.citation | Kuehn, Е. Design and implementation of location and situation based services for a pervasive mobile adventure game [Text] / Eileen Kuehn, Juergen Sieck // Computing = Комп’ютинг. - 2010. - Vol. 9, is. 1. - P. 62-69. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/32186 | - |
dc.description.abstract | This paper describes the design and implementation of a location and situation based pervasive mobile adventure game named Sportix. The prototype uses different types of sensor data – including 3D acceleration data and XPS – to determine the current position and activity of the player. Depending on the firm classification, data and quests are retrieved accordingly from a central information system and visualised for the player on the mobile device. By solving quests and performing sports the player is able to participate in the game. | uk_UA |
dc.publisher | ТНЕУ | uk_UA |
dc.subject | Pervasive game | uk_UA |
dc.subject | location based services | uk_UA |
dc.subject | situation based services | uk_UA |
dc.subject | context | uk_UA |
dc.subject | sensor networks | uk_UA |
dc.subject | mobile phone | uk_UA |
dc.title | Design and implementation of location and situation based services for a pervasive mobile adventure game | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Комп'ютинг 2010 рік. Випуск 1. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kuehn.pdf | 1.38 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.