Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/32364
Назва: | Програмний інструментарій education intelligence як засіб підвищення ефективності креативного навчання |
Автори: | Гришачов, В. Ф. Замятін, Д. С. Кебкало, О. С. Михайлюк, А. Ю. Огнівчук, Л. М. Тарасенко, В. П. |
Ключові слова: | інфологічна та когнітивна моделі самостійної навчальної роботи, індивідуальні освітні траєкторії оптимізація навчального процесу когнітивний простір когнітивний ресурс системи Education Intelligence |
Дата публікації: | 2011 |
Видавництво: | ТНЕУ |
Бібліографічний опис: | Гришачов, В. Програмний інструментарій education intelligence як засіб підвищення ефективності креативного навчання [Текст] / В. Гришачов, Д. Замятін, О. Кебкало, А. Михайлюк, Л. Огнівчук, В. Тарасенко // Computing = Комп’ютинг. - 2011. - Т. 10, вип. 2. - С. 114-129. |
Короткий огляд (реферат): | В статті розроблено математичну модель процесу навчання в ході самостійної інформаційно- навчальної роботи учня. Запропоновано спосіб побудови та оптимізації індивідуальних освітніх траєкторій. Проаналізовано вплив застосування спеціалізованих інформаційно-аналітичних систем на показники якості навчального процесу. Введено поняття класу систем Education Intelligence і показано, що використання їх в освітньому процесі є потужним засобом інтенсифікації навчальної діяльності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/32364 |
Розташовується у зібраннях: | Комп'ютинг 2011 рік. Том 10. Випуск 2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Гришачов.pdf | 2.09 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.