Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/32957
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБрич, Василь Ярославович-
dc.contributor.authorБілоус, Любомир Йосипович-
dc.date.accessioned2019-03-11T08:15:06Z-
dc.date.available2019-03-11T08:15:06Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationБрич, В. Я. Формування динамічної моделі управління навчанням робітничого персоналу [Текст] / В. Я. Брич, Л. Й. Білоус // Український журнал прикладної економіки. – 2017. – Том 2. – Вип. 1. – С. 175-183.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/32957-
dc.description.abstractУ роботі показана загальна ефективність внутрішньофірмового навчання, яка визначається з точки зору економічного ефекту у вигляді повернення від інвестицій в навчання, що ставить перед керівництвом підприємств підвищені вимоги щодо навчання, вибору навчальної, розвиваючої технології. Аналіз показав, що визнання професійних досягнень працівників у межах підприємств повинно бути співрозмірним із публічним визнанням працівників за його межами. Результати дослідження демонструють, що витрати на соціальне забезпечення працівників не призводять до підвищення конкурентоспроможності персоналу, що може пояснюватись невідповідністю підприємства сучасному технологічному рівню. На основі результатів моделювання у роботі визначено, що при відсутності заборгованості з виплати заробітної плати працівникам деяких підприємств позитивну динаміку ефективності роботи персоналу можна забезпечити при витратах на оплату праці в сукупних ресурсах підприємства в межах 10 % та сукупних виплат (преміальних, заохочувальних та компенсаційних) у структурі витрат на оплату праці персоналу підприємства в межах 15 %. У роботі зазначено, що аналіз впливу мотиваційних інструментів управління нематеріальними стимулами на конкурентоспроможність персоналу деяких підприємств показує, що професійні досягнення працівників у межах підприємств або відсутні, або не спостерігаються. Також управлінські рішення повинні бути спрямованими на забезпечення задоволеності працівниками умовами праці на робочому місці та покращення психологічного клімату в колективі.uk_UA
dc.publisherТернопільський національний економічний університетuk_UA
dc.subjectмодель управлінняuk_UA
dc.subjectробітничий персоналuk_UA
dc.subjectпрограма підготовкиuk_UA
dc.subjectmanagement modeluk_UA
dc.subjectworkforceuk_UA
dc.subjecttraining programuk_UA
dc.titleФормування динамічної моделі управління навчанням робітничого персоналуuk_UA
dc.title.alternativeFormation of the dynamic model of management by training staffuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Формування динамічної моделі управління навчанням.pdf261.34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.