Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/33007
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛукинів, З. В.-
dc.date.accessioned2019-03-14T08:21:51Z-
dc.date.available2019-03-14T08:21:51Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЛукинів, З. В. Роль внутрішнього маркетингового аудиту у збутовій діяльності підприємства [Текст] / З. В. Лукинів // Збірник наукових праць студентів кафедри економічної експертизи та аудиту бізнесу/ редкол. : О. В. Адамик, О. В. Бречко, Л. А. Будник [та ін.] ; відп. за вип. О. В. Адамик. - Тернопіль : ТНЕУ, 2018. - Вип. 1. - С. 133-137.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/33007-
dc.publisherТернопіль : ТНЕУuk_UA
dc.titleРоль внутрішнього маркетингового аудиту у збутовій діяльності підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:ЗБІРНИК НАУКОВИХ ПРАЦЬ СТУДЕНТІВ КАФЕДРИ ЕКОНОМІЧНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ ТА АУДИТУ БІЗНЕСУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
133.PDF61.02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.