Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/33024
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСубтельна, Х. В.-
dc.date.accessioned2019-03-14T08:36:55Z-
dc.date.available2019-03-14T08:36:55Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationСубтельна, Х. В. Етапи аудиту маркетингової діяльності [Текст] / Х. В. Субтельна // Збірник наукових праць студентів кафедри економічної експертизи та аудиту бізнесу/ редкол. : О. В. Адамик, О. В. Бречко, Л. А. Будник [та ін.] ; відп. за вип. О. В. Адамик. - Тернопіль : ТНЕУ, 2018. - Вип. 1. - С. 211-215.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/33024-
dc.publisherТернопіль : ТНЕУuk_UA
dc.titleЕтапи аудиту маркетингової діяльностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:ЗБІРНИК НАУКОВИХ ПРАЦЬ СТУДЕНТІВ КАФЕДРИ ЕКОНОМІЧНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ ТА АУДИТУ БІЗНЕСУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
211.PDF65.6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.