Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/33235
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБаран, Ростислав Ярославович-
dc.date.accessioned2019-03-29T10:39:47Z-
dc.date.available2019-03-29T10:39:47Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationСучасні тренди трансформації вітчизняної економіки в контексті глобальних викликів: колективна монографія / за аг. ред. д.е.н., доц. В.Р. Купчака. – Івано-Франківськ: НАІР, 2018. – С. 15-37.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/33235-
dc.description.abstractВ дослідженні виділено основні етапи розвитку Інтернету-маркетингу. Визначено особливості використання соціальних медіа як інструмента маркетингу. Визначено специфічні риси різних видів соціальних медіа. Проаналізовано різні сукупності різновидів соціальних медіа і запропоновано власну їх класифікацію. The research singles out the key stages of development of Internet marketing. It defines the specifics of application of social media as a marketing tool. The research determines particular characteristics for different types of social media, analyzes complexes that include different combinations of social media and offers their classification.uk_UA
dc.subjectІнтернет-маркетингuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectсоціальні медіаuk_UA
dc.subjectInternet-marketinguk_UA
dc.subjectsocial networksuk_UA
dc.subjectsocial mediauk_UA
dc.titleСоціальні медіа як інструмент маркетингуuk_UA
dc.title.alternativeSOCIAL MEDIA AS A MARKETING TOOLuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сучасні тренди_кол.мон._ІФ_2018_Ред.№8_new-страницы-15-37.pdf498.47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.