Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/33237
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРоманчукевич, Мар'яна Йосипівна-
dc.date.accessioned2019-03-29T11:29:33Z-
dc.date.available2019-03-29T11:29:33Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citation[Електронний ресурс]. - «Інфраструктура ринку». - Випуск № 21. – 2018 р. – С. 165-173. Режим доступу: http://www.market-infr.od.ua/journals/2018/21_2018_ukr/30.pdfuk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/33237-
dc.description.abstractВ статті досліджено питання актуальності клієнтоорієнтованого підходу в діяльності компанії. Визначено поняття клієнтоорієнтованості як інструменту формування конкурентних переваг підприємства в довгостроковій перспективі. Розроблено процес впровадження клієнтоорієнтованої бізнес-стратегії в діяльність компанії, який складається з відповідних етапів. Запропоновано методику по формуванню клієнтоорієнтованості персоналу компанії. Для підвищення рівня клієнтоорієнтованості персоналу компанії запропоновано фільтрувати його за певними критеріями і ступенем співпадіння цінностей, інтересів та потреб компанії та працівників. The article focuses on applicability of client-oriented approach in company's business activity. It defines the notion of client centricity as the instrument to build a long-term competitive advantage of an enterprise. The article offers the algorithm of implementing the client-oriented business strategy in company’s activities, which includes several respective stages. It suggests the methods for company employees to develop their client centricity. To intensify the client-oriented approach company employees are to be filtered by certain criteria and the match rate of their values, interests and needs as compared with those of the company.uk_UA
dc.publisherПричорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій.uk_UA
dc.subjectклієнтоорієнтованістьuk_UA
dc.subjectконкурентні перевагиuk_UA
dc.subjectуспіхuk_UA
dc.subjectприбутковістьuk_UA
dc.subjectспоживач (клієнт)uk_UA
dc.subjectпотребиuk_UA
dc.subjectперсоналuk_UA
dc.subjectCRM-системаuk_UA
dc.subjectclient-oriented approachuk_UA
dc.subjectCRM systemuk_UA
dc.subjectcompetitive advantageuk_UA
dc.subjectsuccessuk_UA
dc.subjectprofitabilityuk_UA
dc.subjectcustomer (client)uk_UA
dc.subjectneedsuk_UA
dc.subjectemployeesuk_UA
dc.titleКлієнтоорієнтованість як інструмент формування конкурентних переваг компаніїuk_UA
dc.title.alternativeCLIENT-ORIENTED APPROACH AS AN INSTRUMENT OF BUILDING COMPANY’S COMPETITIVE ADVANTAGESuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
30.pdf419.45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.