Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/33238
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРоманчукевич, Мар'яна Йосипівна-
dc.date.accessioned2019-03-29T11:33:20Z-
dc.date.available2019-03-29T11:33:20Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationПерспективні напрямки розвитку економіки, обліку, менеджменту та права: теорія і практика: збірник тез доповідей Міжнародної науково-практичної конференції (Полтава, 25 червня 2018 р.): у 4 ч. – Полтава: ЦФЕНД, 2018 . – Ч. 4. – С. 24-25.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/33238-
dc.titleОсобливості та складові формування клієнтоорієнтованої компаніїuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Романчукевич.pdf1.59 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.