Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/33339
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Штохман, Лілія Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2019-04-04T10:53:39Z | - |
dc.date.available | 2019-04-04T10:53:39Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.issn | 2304-5809 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/33339 | - |
dc.description | У статті розглядається питання навчання іноземних мов, зокрема усного мовлення. Аналізуються деякі аспекти навчання за комунікативною методикою, що полягає у використанні реальних ситуацій із життя, які спонукають до спілкування, описані в працях західних науковців та практиків. Досліджується поняття «прогалин» у спілкуванні та способи їх заповнення. Описуються деякі труднощі, з якими стикається вчитель, навчаючи усного мовлення. Приділяється увага практичним питанням ефективного моніторингу і контролю за мовленням. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розглядається питання навчання іноземних мов, зокрема усного мовлення. Аналізуються деякі аспекти навчання за комунікативною методикою, що полягає у використанні реальних ситуацій із життя, які спонукають до спілкування, описані в працях західних науковців та практиків. Досліджується поняття «прогалин» у спілкуванні та способи їх заповнення. Описуються деякі труднощі, з якими стикається вчитель, навчаючи усного мовлення. Приділяється увага практичним питанням ефективного моніторингу і контролю за мовленням. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво "Молодий вчений" | uk_UA |
dc.subject | навчання, мовлення, заняття, спілкування, завдання | uk_UA |
dc.title | Деякі аспекти навчання іноземного усного мовлення | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
cтаття 1 2018 SPEAKING.docx | У статті розглядається питання навчання іноземних мов, зокрема усного мовлення. Аналізуються деякі аспекти навчання за комунікативною методикою, що полягає у використанні реальних ситуацій із життя, які спонукають до спілкування, описані в працях західних науковців та практиків. Досліджується поняття «прогалин» у спілкуванні та способи їх заповнення. Описуються деякі труднощі, з якими стикається вчитель, навчаючи усного мовлення. Приділяється увага практичним питанням ефективного моніторингу і контролю за мовленням. | 41.75 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.