Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/33685
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМельник, Юлія Віталіївна-
dc.date.accessioned2019-04-25T07:20:22Z-
dc.date.available2019-04-25T07:20:22Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationМенеджмент міжнародних корпорацій : опорн. консп. лекцій / уклад. : Юлія Віталіївна Мельник . - Тернопіль : ТНЕУ, 2018. - 63 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/33685-
dc.description.abstractМетою навчальної дисципліни “Менеджмент міжнародних корпорацій” є формування системи знань щодо базових категорій, методологічних аспектів організації менеджменту та маркетингової діяльності на міжнародних ринках, їхніх пріоритетів у сучасних умовах. Вивчення курсу передбачає наявність систематичних та ґрунтовних знань із суміжних курсів (мікро- та макроекономіки, міжнародних економічних відносин, менеджменту, основ маркетингу), цілеспрямованої роботи над вивченням спеціальної літератури, активної роботи на лекціях та практичних заняттях, самостійної роботи та виконання індивідуальних завдань.uk_UA
dc.publisherТернопіль : ТНЕУuk_UA
dc.subjectменеджмент міжнародних корпораційuk_UA
dc.subjectміжнародне бізнес-середовищеuk_UA
dc.subjectстратегічне управлінняuk_UA
dc.subjectструктура міжнародних компанійuk_UA
dc.subjectуправління людськими ресурсамиuk_UA
dc.subjectміжнародний менеджментuk_UA
dc.subjectміжнародний маркетингuk_UA
dc.subjectміжнародні маркетингові дослідженняuk_UA
dc.subjectсегментація світового ринкуuk_UA
dc.subjectзарубіжні ринкиuk_UA
dc.subjectзовнішній ринокuk_UA
dc.subjectміжнародний маркетинговий комплексuk_UA
dc.titleМенеджмент міжнародних корпораційuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Розташовується у зібраннях:Курси лекцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
конспект.pdf860.47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.