Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/33745
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМарцінковська, Олександра-
dc.contributor.authorЛегкий, Олег-
dc.date.accessioned2019-05-16T13:35:23Z-
dc.date.available2019-05-16T13:35:23Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationМарцінковська, О. Організаційні аспекти впровадження CRM-систем у діяльність підприємства [Текст] / Олександра Марцінковська, Олег Легкий // Регіональні аспекти розвитку продуктивних сил України. - 2018. - Вип. 23. - С. 81-85.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/33745-
dc.description.abstractУ статті висвітлено основні ознаки CRM–систем та функціональність поширених платформ за основними напрямками – управління продажом, маркетингом, комунікаційних зв’язків із суміжними відділами; доведено доцільність використання CRM–систем при використанні проектного підходу до управління в контексті «канбан»–процесів та методології «AGILE», окреслено стадії впровадження CRM–систем на підприємстві з позиції управління персоналом та використання цифрових джерел інформації для прийняття управлінських рішень; зазначено основні переваги використання CRM–систем як для бізнес-процесів загалом, так і для маркетингу та організації робочого процесу зокрема. The article covers the main features of CRM–systems as well as the functionality of common platforms in the main scopes – sales management, marketing, communications with related inner departments; the feasibility of applying CRM–systems alongside with the usage of the project management approach in the context of the Kanban- processes and the methodology "AGILE" has been proved; the stages of implementation of CRM–systems at the enterprise from the position of personnel management and use of digital sources of information for making management decisions are outlined; the main advantages of using CRM–systems for business processes in general, as well as for marketing and organization of the work process in particular, are outlined.uk_UA
dc.publisherЕкономічна думкаuk_UA
dc.subjectCRM–системаuk_UA
dc.subjectбізнес-процесиuk_UA
dc.subjectуправління персоналомuk_UA
dc.subjectцифровий маркетингuk_UA
dc.subjectпроектний менеджментuk_UA
dc.subjectвнутрішні комунікаціїuk_UA
dc.subjectCRM–systemuk_UA
dc.subjectbusiness processesuk_UA
dc.subjectpersonnel managementuk_UA
dc.subjectdigital marketinguk_UA
dc.subjectproject managementuk_UA
dc.subjectinternal communicationsuk_UA
dc.titleОрганізаційні аспекти впровадження CRM-систем у діяльність підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Регіональні аспекти розвитку продуктивних сил України Випуск 23 2018 рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Марцінковська.pdf408.24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.