Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/33926
Назва: Роль та місце поведінки споживача у формуванні конкурентної стратегії підприємства
Автори: Шелудченко, М. С.
Білецька, І. М.
Дата публікації: 2018
Видавництво: Івано-Франківськ : ІФННІМ ТНЕУ
Бібліографічний опис: Шелудченко, М.С. Роль та місце поведінки споживача у формуванні конкурентної стратегії підприємства / Шелудченко М.С., Білецька І.М. // Актуальні проблеми економічного розвитку у глобалізованому світі [Текст] : зб. тез доп. наук.-практ. конф. [м. Івано-Франківськ, 31 трав. 2018 р.] / редкол. : Г. І. Ляхович, І. В. Пилипів, І. М. Білецька [та ін.] ; відп. за вип. Г. І. Ляхович. - Івано-Франківськ : ІФННІМ ТНЕУ, 2018. – с. 298-301.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/33926
Розташовується у зібраннях:АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ У ГЛОБАЛІЗОВАНОМУ СВІТІ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
298.pdf71.46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.