Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/3401
Назва: Прогнозування зміни величини соціального ефекту некомерційних суб'єктів залежно від чинників маркетингу
Автори: Борисова, Тетяна
Ключові слова: соціальна діяльність некомерційних суб'єктів
рівень соціального ефекту
Дата публікації: 2016
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Борисова, Тетяна. Прогнозування зміни величини соціального ефекту некомерційних суб'єктів залежно від чинників маркетингу [Текст] / Тетяна Борисова // Економічний і соціальний розвиток України в ХХІ столітті : національна ідентичність та тенденції глобалізації : зб. тез доп. XІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. молодих вчених [м. Тернопіль, 24-25 берез. 2016 р.] / редкол. : Л. П. Амбрик, В. А. Валігура, О. М. Войтенко [та ін.] ; відп. за вип. Т. Я. Маршалок. - Тернопіль : ТНЕУ, 2016. - С. 51-53.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/3401
Розташовується у зібраннях:ЕКОНОМІЧНИЙ І СОЦІАЛЬНИЙ РОЗВИТОК УКРАЇНИ В XXI СТОЛІТТІ: НАЦІОНАЛЬНА ВІЗІЯ ТА ВИКЛИКИ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Борисова Т. с.51-53 Збірник_РМВ_2016=150.pdf338.35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.