Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/34043
Назва: Конкурентні переваги властивостей органічної агропродовольчої продукції з позицій маркетингу
Інші назви: Competitive advantages of organic product features from the marketing perspective
Автори: Дудар, Володимир
Dudar, Volodymyr
Ключові слова: конкурентні переваги
органічна продукція
маркетинг
властивості продукції
якість
кліматичні зміни
споживач
Дата публікації: 2019
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Дудар, В. Конкурентні переваги властивостей органічної агропродовольчої продукції з позицій маркетингу [Текст] / Володимир Дудар // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – 2019. – Вип. 1. – С. 131-140.
Короткий огляд (реферат): Розкрито сутність конкурентних переваг органічної агропродовольчої продукції у порівнянні з продукцією традиційного сільського господарства, її постійні та змінні показники. Встановлено, що властивості органічного продукту – це один із інструментів конкурентної боротьби, який використовується для диференціації товарів підприємств відносно продукції конкурентів. Проаналізовано органічний продукт з точки зору маркетингу у трьох вимірах: продукт за задумом; продукт в реальному виконанні; продукт з підсиленням. Систематизовано внутрішні та зовнішні чинники формування органічної агропродовольчої продукції, які впливають на цільовий ринок. Доведено, що в процесі органічного агровиробництва найважливішими чинниками, які впливають на властивості продукту, є середовище сільськогосподарського виробництва, якість ґрунтів, умови утримання тварин, підбір видів і сортів сільськогосподарських культур, рівень організації органічного агровиробництва, знання і вміння агровиробника. Встановлено, що органічне виробництво в останні роки балансує на межі доволі хиткої рівноваги, дестабілізувати яку поряд із суто економічними чинниками (насамперед ринковою кон’юнктурою) може й будь-який достатньо серйозний катаклізм, як-то посуха, сильні морози, рясні й тривалі опади. Адаптація до кліматичних зміни вимагає практично від усіх сільгоспвиробників та інших суб’єктів органічного ланцюга впровадження нових методів господарювання та внесення системних змін до маркетингової стратегії своєї діяльності. Вказано, що досягти цього можливо лише на основі ефективного й масового використання товаровиробниками органічної агропродовольчої продукції існуючих знань, а також інвестування в інновації для забезпечення стійкої продуктивності сільськогосподарських рослин і тварин для одержання органічної продукції з високими якісними властивостями.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/34043
ISSN: 1993-0240
Розташовується у зібраннях:Вісник ТНЕУ 2019 Випуск 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дудар В..pdf760.05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.