Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/34117
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІванечко, Неля Ростиславівна-
dc.date.accessioned2019-06-03T11:06:20Z-
dc.date.available2019-06-03T11:06:20Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationІванечко. Н.Р. Маркетинг підприємств сфери розваг та відпочинку // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Полтава, ПУЕТ. - 2018. -Том 87. №.2. - С. 162-169.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/34117-
dc.description.abstractАнотація Іванечко Н.Р. МАРКЕТИНГ ПІДПРИЄМСТВ СФЕРИ РОЗВАГ ТА ВІДПОЧИНКУ Мета статті полягає у виявленні поведінкових моделей споживачів послуг сфери розваг і відпочинку та їх циклічності. У статті висвітлено питання маркетингу підприємств сфери розваг та відпочинку, зокрема, поведінка споживачів, життєвий цикл послуги. Методика дослідження. Вирішення поставлених у статті завдань здійснено за допомогою таких загальнонаукових і спеціальних методів дослідження: аналізу та синтезу, систематизації та узагальнення, наукової абстракції, спостереження. Результати. Визначено актуальні для сучасних підприємств сфери розваг та відпочинку поведінкові моделі споживачів послуг та етапи життєвого циклу послуги. Здійснено аналіз відмінностей життєвого циклу послуг від товару. Практична значущість результатів дослідження. У статті обгрунтовано, що застосування поведінкових моделей покоління Х, покоління Y, покоління Z допоможе розставити правильні пріоритети у формуванні конфігурації послуг. Основні наукові положення статті можна використовувати у маркетинговій практиці підприємств сфери розваг та відпочинку.uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectпідприємства сфери розваг та відпочинкуuk_UA
dc.subjectтеорія поколіньuk_UA
dc.subjectповедінкові моделі споживачівuk_UA
dc.subjectжиттєвий цикл послугиuk_UA
dc.titleМаркетинг підприємств сфери розваг та відпочинкуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маркетинг підприємств сфери розваг та відпочинку.pdf174.26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.