Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/34449
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМухіна, Олена Миколаївна-
dc.date.accessioned2019-07-09T13:18:53Z-
dc.date.available2019-07-09T13:18:53Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/34449-
dc.titleСтратегічні етапи розробки туристичного продукту (на прикладі туристичного підприємства «Тропік-Тур»)uk_UA
Розташовується у зібраннях:2017-2018 н.р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мухіна О.М.pdf599.23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.