Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/3457
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМудрак, Марія Афанасіївна-
dc.date.accessioned2016-10-03T16:56:45Z-
dc.date.available2016-10-03T16:56:45Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationУДК 616. 89-000 Т 32uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/3457-
dc.descriptionВ статті представлено аналітичний огляд психолого-педагогічної літератури з досліджуваної проблеми. Проаналізовано сутність провідних дефініцій, науково обґрунтовано їх теоретичні засади. Відзначено існування процесу зближення та взаємозбагачення теоретико-експериментальних і концептуальних підходів на шляху створення єдиної теорії розвитку творчого потенціалу; системний інтегративний особистісний підхід вважається найперспективнішим при вирішенні проблеми розвитку творчого потенціалу.uk_UA
dc.description.abstractВ статті представлено аналітичний огляд психолого-педагогічної літератури з досліджуваної проблеми. Проаналізовано сутність провідних дефініцій, науково обґрунтовано їх теоретичні засади. Відзначено існування процесу зближення та взаємозбагачення теоретико-експериментальних і концептуальних підходів на шляху створення єдиної теорії розвитку творчого потенціалу; системний інтегративний особистісний підхід вважається найперспективнішим при вирішенні проблеми розвитку творчого потенціалу.In the article these is represented an analytical review of psychological and pedagogical literature from the researching problem. There have been analyzed essences of the main definitions and scientifically based their theoretical ambushes. The existence of the process of integration and mutual enrichment of the theoretic and experimental and conceptual approaches in order to compose the ultimate theory of the development of creative potential has been outlined; systematic integrative personal approach is considered to be the most prospective in consideration of the problem of creative potential development.uk_UA
dc.publisherДВНЗ «ДонНТУ»uk_UA
dc.titleТеоретичні засади творчого розвитку особистості: психолого-педагогічний аналізuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.