Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 121-130 зі 131.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Механізм управління взаєминами зі стейкхолдерами організаціїАрсен, А. З.; Карташова, К. С.; Козин, Л. В.
2019Формування ланцюгів створення споживчої цінності у сучасних умовахЗельман, Л. В.; Снігур, Х. А.
2019Маркетингові інновації у сфері просування продукту на ринкуБойчук, В. Р.; Білецька, І. М.
2019Управління інноваціями у формуванні переваг підприємстваКовальчук, М. М.; Фурса, Т. П.
2019Сучасні тенденції розвитку ринку праці в УкраїніГрибов, А. В.; Сабецька, Т. І.
2019Суть і особливості маркетингу медичних послугМатвіїв, В. Р.; Стефанишин, Л. С.
2019Промислове шпигунство як загроза фінансово-економічній безпеці підприємств: національний та міжнародний досвід протидіїБринзяник, М. В.; Ляхович, Д. С.
2019Забезпечення економічної безпеки суб’єктів господарської діяльності в Республіці Болгарія в умовах глобальної конкуренціїБрус, О. І.; Загурський, О. Б.
2019Взаємозв’язок економічної безпеки і конкурентоспроможності підприємстваБойко, В. Т.; Козин, Л. В.
2019Органи прокуратури України в системі суб’єктів протидії корупціїГнідан, Р. М.; Ляхович, Г. І.