Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/3458
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМудрак, Марія Афанасіївна-
dc.date.accessioned2016-10-03T17:05:14Z-
dc.date.available2016-10-03T17:05:14Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/3458-
dc.descriptionУ зв’язку з європейською орієнтацією України загалом та входженням України до Європейського освітнього і наукового поля зокрема наголос все більше робиться на якості освіти, універсальності підготовки випускника та його адаптованості до ринку праці, на особистісній орієнтованості навчального процесу, його інформатизації, визначальній важливості освіти у забезпеченні сталого людського розвитку Однією із складових удосконалення організації навчального процесу у вищих навчальних закладах є індивідуалізація навчально-виховного процесу та посилення ролі самостійної роботи студентів Мета статті - окреслити шляхи практичної реалізації особистісно-орієнтованої форми навчання через організацію самостійної роботи студента та контроль за нею.uk_UA
dc.publisherІноземномовна комунікація: здобутки і перспективи. Тези доповідей міжнародної наукової конференції.uk_UA
dc.titleСамостійна робота студентів в контексті вимог Болонського процесуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.