Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/34962
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКлапків, Михайло Семенович-
dc.contributor.authorКлапкив, Михаил Семенович-
dc.contributor.authorKlapkiv, Michał-
dc.date.accessioned2019-08-20T22:23:35Z-
dc.date.available2019-08-20T22:23:35Z-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.citationКлапків М. (2002) «Нова економіка» у страхуванні. Вісник Тернопільської академії народного господарства, 8/2, с.47-50.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/34962-
dc.description.abstractРозглянуто можливості реалізації основних положень «нової економіки» в галузі страхування. Наведено загальні поняття «нової економіки», а також особливості її прояву в страхуванні у формі коротких тез. Наголошено на впливі «нової економіки» на трансформацію страхового ринку в напрямку орієнтації ринку на споживача.uk_UA
dc.publisherКлапків М. (2002) «Нова економіка» у страхуванні. Вісник Тернопільської академії народного господарства, 8/2, с.47-50.uk_UA
dc.subjectстрахування, нова економіка, Інтернет, інформація, ризики, страхова послуга, «Альфінанц», маркетинг, ринок.uk_UA
dc.title«Нова економіка» у страхуванні.uk_UA
dc.title.alternative"New economy" in insurance.uk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Клапків М. (2002) «Нова економіка» у страхуванні. Вісник Тернопільської академії народного господарства.pdfКлапків М. (2002) «Нова економіка» у страхуванні. Вісник Тернопільської академії народного господарства, 8/2, с.47-50.154.71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.