Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/35411
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шкіцька, Ірина Юріївна | - |
dc.date.accessioned | 2019-10-11T14:26:05Z | - |
dc.date.available | 2019-10-11T14:26:05Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/35411 | - |
dc.description | Шкіцька, І. Ю. Метод кейсів як спосіб активізації пізнавальної діяльності студентів: за і проти [Текст] / І. Ю. Шкіцька // Україна в умовах реформування правової системи : сучасні реалії та міжнародний досвід : матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф.: Т. 2 [м. Тернопіль, Тернопільський національний економічний університет, 5-6 квіт. 2019 р.]. − Тернопіль : Економічна думка, 2019. − С. 220-223. | uk_UA |
dc.description.abstract | У тезах акумульовано досвід автора з використання методу кейсів під час викладання документознавчих і лінгвістичних дисциплін у вищій школі. Показано шляхи його застосування й описано усталену структуру кейсових завдань. Сформульовано поради щодо використання кейс-методу в навчальному процесі. Автор акцентує увагу на помилках, яких припускаються викладачі під час розроблення ситуаційних завдань. Визначено переваги і недоліки методу кейсів. Окреслено умови, за яких метод кейсів може бути неефективним. Тезисы отображают опыт автора по использованию метода кейсов во время преподавания документоведческих и лингвистических дисциплин в высшей школе. Показаны пути его применения и описано устоявшуюся структуру кейсовых задач. Сформулировано советы по использованию кейс-метода в учебном процессе. Автор акцентирует внимание на ошибках, которые допускают преподаватели при разработке ситуационных задач. Определены преимущества и недостатки метода кейсов. Описаны условия, при которых метод кейсов может быть неэффективным. | uk_UA |
dc.publisher | ТНЕУ, вид-во "Економічна думка" | uk_UA |
dc.subject | метод кейсів, пізнавальна активність, ситуаційне завдання, навчальний процес | uk_UA |
dc.subject | метод кейсов, познавательная активность, ситуационная задача, учебный процесс | uk_UA |
dc.title | Метод кейсів як спосіб активізації пізнавальної діяльності студентів: за і проти | uk_UA |
dc.title.alternative | Метод кейсов как способ активизации познавательной деятельности студентов: за и против | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Тези Шкіцька 2019 метод кейсів.pdf | 5.74 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.