Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/35411
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШкіцька, Ірина Юріївна-
dc.date.accessioned2019-10-11T14:26:05Z-
dc.date.available2019-10-11T14:26:05Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/35411-
dc.descriptionШкіцька, І. Ю. Метод кейсів як спосіб активізації пізнавальної діяльності студентів: за і проти [Текст] / І. Ю. Шкіцька // Україна в умовах реформування правової системи : сучасні реалії та міжнародний досвід : матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф.: Т. 2 [м. Тернопіль, Тернопільський національний економічний університет, 5-6 квіт. 2019 р.]. − Тернопіль : Економічна думка, 2019. − С. 220-223.uk_UA
dc.description.abstractУ тезах акумульовано досвід автора з використання методу кейсів під час викладання документознавчих і лінгвістичних дисциплін у вищій школі. Показано шляхи його застосування й описано усталену структуру кейсових завдань. Сформульовано поради щодо використання кейс-методу в навчальному процесі. Автор акцентує увагу на помилках, яких припускаються викладачі під час розроблення ситуаційних завдань. Визначено переваги і недоліки методу кейсів. Окреслено умови, за яких метод кейсів може бути неефективним. Тезисы отображают опыт автора по использованию метода кейсов во время преподавания документоведческих и лингвистических дисциплин в высшей школе. Показаны пути его применения и описано устоявшуюся структуру кейсовых задач. Сформулировано советы по использованию кейс-метода в учебном процессе. Автор акцентирует внимание на ошибках, которые допускают преподаватели при разработке ситуационных задач. Определены преимущества и недостатки метода кейсов. Описаны условия, при которых метод кейсов может быть неэффективным.uk_UA
dc.publisherТНЕУ, вид-во "Економічна думка"uk_UA
dc.subjectметод кейсів, пізнавальна активність, ситуаційне завдання, навчальний процесuk_UA
dc.subjectметод кейсов, познавательная активность, ситуационная задача, учебный процессuk_UA
dc.titleМетод кейсів як спосіб активізації пізнавальної діяльності студентів: за і протиuk_UA
dc.title.alternativeМетод кейсов как способ активизации познавательной деятельности студентов: за и противuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези Шкіцька 2019 метод кейсів.pdf5.74 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.