Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/3550
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМудрак, Марія Афанасіївна-
dc.date.accessioned2016-10-04T18:01:02Z-
dc.date.available2016-10-04T18:01:02Z-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/3550-
dc.descriptionПроаналізовано теоретичні основи дослідження проблеми підвищення рівня педагогічної підготовки в Україні в 1981-1991 роках ХХ ст. На основі аналізу наукових робіт, присвячених вивченню педагогічних професійних функцій, розкрито напрями вдосконалення підготовки вчителів для професійної творчої діяльності. Встановлено, що одна з основних спроб модернізації педосвіти в умовах застою відбулась у 1984-1985 роках відповідно до основних напрямів реформи загальноосвітньої та професійної школи. З’ясовано, що реформою 1984-1985 років посилювалась увага до спеціально-професійної складової педосвіти.uk_UA
dc.description.abstractПроаналізовано теоретичні основи дослідження проблеми підвищення рівня педагогічної підготовки в Україні в 1981-1991 роках ХХ ст. На основі аналізу наукових робіт, присвячених вивченню педагогічних професійних функцій, розкрито напрями вдосконалення підготовки вчителів для професійної творчої діяльності. Встановлено, що одна з основних спроб модернізації педосвіти в умовах застою відбулась у 1984-1985 роках відповідно до основних напрямів реформи загальноосвітньої та професійної школи. З’ясовано, що реформою 1984-1985 років посилювалась увага до спеціально-професійної складової педосвіти.uk_UA
dc.publisherНіка-Центрuk_UA
dc.subjectпедагогічні кадри, професійна творча діяльність, підготовка педагога, педагогічні професійні функціїuk_UA
dc.titleНапрями удосконалення підготовки педагогічних кадрів України (1981-1991 роки ХХ ст.)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.