Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/3568
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Рум'янцева, Катерина Євгеніївна | - |
dc.contributor.author | Rumyanceva, Kateryna Yevhenivna | - |
dc.date.accessioned | 2016-10-05T07:59:04Z | - |
dc.date.available | 2016-10-05T07:59:04Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.citation | Рум'янцева, Катерина Євгеніївна. Підготовка майбутніх економістів до розв'язання творчих фахових завдань засобами моделювання [Текст] : дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04 - теорія та методика професійної освіти / К.Є. Рум'янцева ; Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського. - Вінниця, 2009. - 227 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/3568 | - |
dc.description.abstract | АНОТАЦІЇ Рум'янцева К.Є. Підготовка майбутніх економістів до розв'язування творчих фахових завдань засобами моделювання. - Рукопис. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 - теорія і методика професійної освіти - Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, Вінниця, 2009. Дисертація присвячена проблемі підготовки майбутніх економістів до розв'язування творчих фахових завдань засобами моделювання. Визначено, теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено сукупність педагогічних умов ефективної підготовки студентів до означеної діяльності. Розкрито сутність поняття "творчі фахові завдання" та сформульовано основні вимоги до таких завдань. З'ясовані критерії, показники та рівні досліджуваної готовності. Розроблено й теоретично обґрунтовано модель процесу формування готовності майбутніх економістів до розв'язування творчих фахових завдань з урахуванням визначених нами критеріїв, показників та рівнів готовності (низький, середній та високий) до розв'язування творчих фахових завдань і запропонованих педагогічних умов (використання математичного, імітаційно-ігрового та комп'ютерного моделювання). Проведена експериментальна робота підтвердила дієвість розробленої моделі та педагогічних умов. Ключові слова: творчі фахові завдання; готовність до розв'язування творчих фахових завдань майбутніми економістами; засоби моделювання; математичне моделювання; імітаційно-ігрове моделювання; комп'ютерне моделювання. Rumyanceva K.Y. Training of future economists for the solving of creative specialized tasks by means of modeling. - Manuscript. Thesis for candidate degree of Pedagogical Science on specialty 13.00.04 - theory and methods of professional education - Vinnytsya State Pedagogical University named after Mykhailo Kotsyubynskiy, Vinnytsya, 2009. In dissertation total combination of pedagogical conditions of formation of future economists' readiness for solving of creative specialized tasks by means of modeling, were theoretically substantiated and experimentally tested. It was opened the essence of the notion "creative specialized tasks" and principal requirements to these tasks were formulated. It is proved that means of modeling in professional pedagogic can be used successfully for the improvement of teaching process, namely: they alone students to study to analyst, to find similarities and differences of certain elements, to observe, to build systems, which are isomorphic to the given, to forecast the results of their activity. It is elaborated and theoretically substrates the model of the process of forming of future economists' readiness for the solving creative specialized tasks with consideration of denoted levels of readiness (low, middle and high) and offered pedagogical conditions (using of mathematical, imitate-playful and computer modeling). Carried out experimental work confirmed the effectiveness of elaborate model and pedagogical conditions. Key words: creative specialized tasks; the readiness for the solving of specialized tasks by future economists; means of modeling; mathematical modeling; imitate-playful modeling; computer modeling. | uk_UA |
dc.subject | творчі фахові завдання | uk_UA |
dc.subject | готовність до розв'язування творчих фахових завдань майбутніми економістами | uk_UA |
dc.subject | засоби моделювання | uk_UA |
dc.subject | математичне моделювання | uk_UA |
dc.subject | імітаційно-ігрове моделювання | uk_UA |
dc.subject | комп'ютерне моделювання | uk_UA |
dc.subject | creative specialized tasks | uk_UA |
dc.subject | readiness for the solving of specialized tasks by future economists | uk_UA |
dc.subject | means of modeling | uk_UA |
dc.subject | mathematical modeling | uk_UA |
dc.subject | imitate-playful modeling | uk_UA |
dc.subject | computer modeling | uk_UA |
dc.title | Підготовка майбутніх економістів до розв'язування творчих фахових завдань засобами моделювання | uk_UA |
dc.title.alternative | Training of future economists for the solving of creative specialized tasks by means of modeling | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Дисертації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
disertaziya_rumyanceva.pdf | 1.89 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.