Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/36692
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБратко, Олександра Семенівна-
dc.contributor.authorДзісяк, Лідія-
dc.date.accessioned2020-01-21T10:49:51Z-
dc.date.available2020-01-21T10:49:51Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/36692-
dc.publisherІнноваційні процеси економічного і соціально-культурного розвитку: вітчизняний та зарубіжний досвід» // Тези доповідей ХІ міжнародної науково-практичної конференції молодих учених і студентів. - Тернопіль: ТНЕУ», 2018.- С.69-71uk_UA
dc.titleМаркетингові стратегії при виході на зарубіжні ринкиuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zbirnyk_2018.pdf1.59 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.