Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/36720
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПідгурська, Ірена Андріївна-
dc.contributor.authorЛегкий, Олег Андрійович-
dc.date.accessioned2020-01-22T21:00:37Z-
dc.date.available2020-01-22T21:00:37Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/36720-
dc.description.abstractMain components of competitive analysis in digital marketing were investigated, strategic preconditions for doing business in digital environment were determined, competitive analysis prerequisites of competitors' activities in digital dimension were identified, basic classification of competitive analysis in the Internet was proposed, main categories of expert competitive analysis were defined and analyzed in the article.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherЕкономіка та суспільствоuk_UA
dc.relation.ispartofseries№19;10.32782/2524-0072/2018-19-85-
dc.subjectcompetitive analysis, competitive intelligence, benchmarking, digital marketing, internet marketinguk_UA
dc.titleCompetitors’ analyses in digital business environment.uk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Competitors' analyses in digital business environment.pdfMarketing209.52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.