Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/36762
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСохацька, Олена Миколаївна-
dc.contributor.authorЛегкий, Олег Андрійович-
dc.date.accessioned2020-01-23T13:05:58Z-
dc.date.available2020-01-23T13:05:58Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/36762-
dc.publisherНауковий економічний журнал «ІНТЕЛЕКТ XXI», Випуск №5, 2016. – С.84-90uk_UA
dc.titleРозвиток інструментів маркетингових комунікацій пивоварних підприємств у цифровій економіціuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Розвиток інструментів маркетингових комунікацій_2016.pdf530.84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.