Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/3685
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМудрак, Марія Афанасіївна-
dc.date.accessioned2016-10-09T15:56:51Z-
dc.date.available2016-10-09T15:56:51Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationУДК 616. 89-000 Т 32uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/3685-
dc.descriptionВ статті проаналізовано організацію навчальної роботи у вищих педагогічних закладах України 1985-1991 рр. ХХ ст. Встановлено, що даний етап характеризується переходом від концепцій авторитаризму до формування елементів демократизму, підтримки і стимулювання пізнавальної активності суб’єкта навчання, створення умов для творчості.uk_UA
dc.description.abstractВ статье проанализирована организация учебной работы в высших педагогических заведениях Украины 1985-1991 гг. ХХ в. Установлено, что данный этап характеризуется переходом от концепций авторитаризма к формированию элементов демократии, поддержки и стимулирования познавательной активности субъекта обучения, создание условий для творчества. The article analyzes the organization of training activities in higher educational institutions of Ukraine in 1985-1991 years of XX century. It was established that this stage is characterized by the transition from authoritarianism to concepts forming the elements of democracy, support and stimulate cognitive activity of the subject training, and opportunities for creativity.uk_UA
dc.publisherГнозисuk_UA
dc.subjectтворча діяльність, творчий потенціал, концепція перебудови педагогічної освіти, перебудова вищої освіти.uk_UA
dc.titleТенденції в галузі підготовки вчителів для професійної творчої діяльності (1985-1991 рр. ХХ ст.)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.