Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/36946
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБучинська, Тетяна Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-01-27T09:45:30Z-
dc.date.available2020-01-27T09:45:30Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationБучинська, Тетяна Володимирівна Формування універсальних компетентностей людини в умовах інклюзивного розвитку світового господарства [Текст] : дис. ... канд. екон. наук : 08.00.02 / Тетяна Володимирівна Бучинська. – Тернопіль : ТНЕУ, 2018. – 230 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/36946-
dc.description.abstractВ дисертації визначено пріоритетні напрями імплементації освітніх аспектів європейської моделі в Україні. Трансформація освітнього процесу в реаліях сьогодення повинна відбуватися у наступному тривимірному просторі формування відповіді на виклики, а також використання можливості віртуального середовища в контексті його симбіозу із матеріальним; врахування багатоманітності майбутніх ситуацій на ринку праці. Для підвищення результативності надання освітніх послуг щодо формування універсальних компетентностей в Україні у роботі визначено пріоритетні напрями імплементації європейської моделі інклюзивного економічного зростання, зокрема: усунення когнітивних та функціональних розривів між університетами та ринком праці; підвищення ефективності підприємницької діяльності університетів; створення конкурентних інформаційних центрів; впровадження інноваційних методів навчання, оптимізація переліку спеціальностей, запровадження систем управління якістю, розвиток інклюзії в освіті та сфері зайнятості через розширення доступу (можливість здобуття якісної освіти) та рівність людей. Modern behavioral revolution reflects the impact of radical changes in the behavior of a person as an economic agent on the common future of mankind. And the Fourth Industrial Revolution has opened the opportunities for creating cyberphysical systems, broad robotization, penetration of digital "smart" technologies into all spheres of human life, the combination of real and virtual worlds. These trends have led to an aggravation of the issue of studying the new role of a person in an unusual environment, making human-centrism one of the key areas of interdisciplinary research. Thus, in modern turbulent environment, a person must adapt to changesquickly, to solve complex multilevel problems, and to be able to learn throughout life, that is, to possess the universal competences that have been called "soft skills" in foreign literature. In order to acquire such universal competences, it is necessary for every person at the level of a particular state to create conditions for equal access to education and, accordingly, to the distribution of benefits, and the creation of such conditions involves the concept of inclusive development of the world economy.uk_UA
dc.publisherТернопіль : ТНЕУuk_UA
dc.subjectреволюція 4.0uk_UA
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.subjectуніверсальні компетентностіuk_UA
dc.subjectпрофесійні компетентностіuk_UA
dc.subjectринок праціuk_UA
dc.subjectінклюзивний розвитокuk_UA
dc.subjectсвітове господарствоuk_UA
dc.subjectсистема освітиuk_UA
dc.subjectRevolution 4.0uk_UA
dc.subjectcompetenceuk_UA
dc.subjectuniversal competencesuk_UA
dc.subjectprofessional competencesuk_UA
dc.subjectlabor marketuk_UA
dc.subjectinclusive developmentuk_UA
dc.subjectworld economyuk_UA
dc.subjecteducation systemuk_UA
dc.titleФормування універсальних компетентностей людини в умовах інклюзивного розвитку світового господарстваuk_UA
dc.title.alternativeFormation of universal competences of a person under the conditions of inclusive development of the world economyuk_UA
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dis Бучинська.pdf4.41 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.