Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 14.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Anti-cyclical fiscal regulation of the worldwide countries’ economies – opportunities for UkraineDesyatnyuk, Oksana; Marshalok, Taras
2019Independence of central banks, inflation and fractionalization of society in post-socialist countriesKoziuk, Victor
2019Prospect theory and tax compliance: a microfounded equilibrium perspectiveAprile, Maria Carmela; Busato, Francesco; Giuli, Francesco; Marchetti, Enrico
2019Integration factors of today as a prerequisite for forming a mechanism for managing the marketing potential of the enterpriseGonchar, Olga; Polishchuk, Iryna
2019Sourcing of information system resorces from an emergent market – an example of UkraineSchlichter, Bjarne Rerup; Bolkvadze, Natalia
2019Антициклічне фіскальне регулювання економік країн світу – можливості для УкраїниДесятнюк, Оксана; Маршалок, Тарас
2019Вплив маркетингу соціальних медіа на купівельну поведінку споживача: концептуальні аспектиСохацька, Олена; Сідхарх
2019Незалежність центробанків, інфляція та фрагментаризація суспільства в постсоціалістичних країнахКозюк, Віктор
2019Теорія перспектив і податкова дисципліна з позицій моделі макроекономічної рівноваги на мікроекономічних засадахАпріле, Марія Кармела; Бузато, Франческо; Джулі, Франческо; Маркетті, Енріко
2019Інтеграційні фактори сучасності як передумови розвитку маркетингового потенціалуГончар, Ольга; Поліщук, Ірина