Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/37080
Назва: Інтеграційні фактори сучасності як передумови розвитку маркетингового потенціалу
Автори: Гончар, Ольга
Поліщук, Ірина
Ключові слова: Ринок
підприємство
маркетинг
маркетинговий потенціал
фактори
передумови
управління
конкурентоспроможність
розвиток
Дата публікації: 2019
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Гончар, О. Інтеграційні фактори сучасності як передумови розвитку маркетингового потенціалу [Текст] / Ольга Гончар, Ірина Поліщук // Журнал європейської економіки. - 2019. - Т. 18, № 2. - С. 154-166.
Короткий огляд (реферат): Конкретизовано передумови інтеграційних спрямувань сучасних підприємницьких структур, активізації маркетингової діяльності, актуалізації проблем розвитку маркетингового потенціалу і забезпечення конкурентоспроможності. Сформульовано принципи побудови механізму управління маркетинговим потенціалом промислових підприємств та запропоновано схему функціональних складових запровадження механізму управління маркетинговим потенціалом. Згруповано умови розвитку маркетингового потенціалу і підвищення конкурентоспроможності підприємства та зроблено висновок про те, що управління формуванням і розвитком маркетингового потенціалу промислових підприємств має враховувати особливості стану ринку та дію факторів, які його характеризують.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/37080
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 18 (№2) Червень 2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ГОНЧАР.pdf250.71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.