Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/37164
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВорона, Олег Володимирович-
dc.date.accessioned2020-02-07T08:29:44Z-
dc.date.available2020-02-07T08:29:44Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/37164-
dc.publisherТернопіль : ТНЕУuk_UA
dc.titleУдосконалення елементів управління процесом маркетингових дослідженьuk_UA
dc.title.alternativeImprovement of the elements of management of the marketing research processuk_UA
Розташовується у зібраннях:2019-2020 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vorona O.V.Markm.pdf720.88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.