Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/37166
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВозняк, Віталій Михайлович-
dc.date.accessioned2020-02-07T08:31:38Z-
dc.date.available2020-02-07T08:31:38Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/37166-
dc.publisherТернопіль : ТНЕУuk_UA
dc.titleОбгрунтування впливу Інтернет-маркетингу на підвищення конкурентоспроможності підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeReasoning of the influence of Internet marketing on increasing the competitiveness of the enterpriseuk_UA
Розташовується у зібраннях:2019-2020 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Voznjk V.M._Markms.pdf1.67 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.